مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-12سياسي

فکر و وقت ما باید در خدمت شبانه روزی به مردم باشد


فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هرکسی بجز خدمت شبانه روزی در حد وسع، ذهن، فکر و وقتش را صرف حواشی کند به همین نسبت تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی به تأخیر می اُفتد، - ایسنا/لرستان فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هرکسی بجز خدمت شبانه روزی در حد وسع، ذهن، فکر و وقتش را صرف حواشی کند به همین نسبت تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی به تأخیر می اُفتد، لذا فکر و وقت ما باید در خدمت شبانه روزی به مردم باشد.

سردار مرتضی کشکولی 21 آذر ماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهار کرد: در طول دوران خدمتم نگذاشت وقتم به بطالت بگذرد و هر آنچه توانستم انجام دادم.

وی ادامه داد: در طول دوره ای که در لرستان بودم تلاشم این بود که خاکسار مردم باشم و از صمیم قلب به مردم خدمت کرده و مردم را دوست داشته باشم و تمام تلاش خود را کردم که در تمام دولت ها پشتیبان مدیران باشم که در خدمت به مردم توانمند باشند.

کشکولی تصریح کرد: سعی کردم برادر خوبی برای حزب الهیان، انقلابیون و وابستگان به اسلام و انقلاب و پیرو ولایت فقیه باشم، دنبال وحدت بودم، چراکه وحدت را راهبردی می بینم نه تاکتیمی که به خاطر یک موضوعی وحدت داشته باشیم، همچنان نیاز به وحدت داریم لذا سعی کردم علی رغم اختلافات دنبال وصل کردم باشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکر و وقت ما باید در خدمت شبانه روزی به مردم باشد

فکر و وقت ما باید در خدمت شبانه روزی به مردم باشد