مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-17بين الملل

برتری ترامپ نسبت به بایدن در ایالت های کلیدی آمریکا


جدیدترین نظرسنجی های انتخاباتی انجام گرفته در آمریکا نشان می دهد، موقعیت دونالد ترامپ در ایالت های کلیدی این کشور بسیار از رییس جمهور فعلی بهتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا برتری زیادی نسبت به بایدن در ایالت های تاثیرگذار و کلیدی در نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل ،طبق این نظرسنجی های انجام گرفته شده، ترامپ نه تنها گزینه اصلی برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه در آمریکاست بلکه در موقعیتی قوی تر نسبت به بایدن برای بازپس گیری کاخ سفید در سال آینده قرار گرفته است.

در جریان نتایج به دست آمده از این نظرسنجی، دونالد ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی فرضی با و بدون گزینه های دیگر برای نامزدی احتمالی در حزب جمهوری خواه پیروز ایالت های جورجیا، میشیگان، نوادا، آریزونا، ویسکانسین و پنسیلوانیا است و در مقابل بایدن به عنوان نامزد حزب دموکرات نیز موقعیت بهتری دارد.

این در حالی است که بایدن در سال 2020، آرای هر یک از این ایالت ها را به دست آورد و بر اساس نتایج این ایالت ها پیروز قطعی انتخابات آمریکا شد.

به این ترتیب طبق اعداد محاسبه شده و نتایج به دست آمده از نظرسنجی ها، جو بایدن کار زیادی برای انجام دادن دارد تا بتواند جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری ترامپ نسبت به بایدن در ایالت های کلیدی آمریکا

برتری ترامپ نسبت به بایدن در ایالت های کلیدی آمریکا