مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-11سياسي

برگزاری مانور تجمعات انبوه در دانشگاه علوم پزشکی قم


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست مانور تجمعات انبوه گفت: باید با توجه به تهدیداتی که در هر استان وجود دارد کارگروه های تخصصی پدافندی تشکیل و به صورت قرارگاهی و بر اساس اسناد بالادستی تصمیمات بر اساس برش های استانی گرفته شود.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست مانور تجمعات انبوه گفت: باید با توجه به تهدیداتی که در هر استان وجود دارد کارگروه های تخصصی پدافندی تشکیل و به صورت قرارگاهی و بر اساس اسناد بالادستی تصمیمات بر اساس برش های استانی گرفته شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری در نشست مانور تجمعات انبوه که با حضور مدیران و مسئولان کشوری، استانی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی قم که شامگاه گذشته در سالن امام علی(ع) ستاد دانشگاه برگزار شد، با بیان اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه سلامت اظهار کرد: باید برش استانی حوزه های مختلف پدافندی با توجه اسناد بالادستی در کشور داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم تشکیل قرارگاه فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سطح استان ها را مورد توجه قرار داد و گفت: این شورا یک نهاد سیاست گذار در حوزه فرهنگ و دانش است که نهاد ریاست جمهوری به این نتیجه رسید که به صورت قرارگاهی بر اساس اسناد بالادستی تشکیل و تصمیمات بر اساس برش های استانی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور تجمعات انبوه در دانشگاه علوم پزشکی قم

برگزاری مانور تجمعات انبوه در دانشگاه علوم پزشکی قم