مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 22:402023-11-24بين الملل

بارسلونا روابط اقتصادی خود با اسراییل را به حالت تعلیق درآورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، با توجه به پیشنهاد مطرح شده توسط یک حزب سیاسی در بارسلونا، اسپانیا خواستار ایجاد کریدور های بشردوستانه برای اطمینان از رسیدن سوخت، - شورای شهر بارسلونا تصمیم گرفته است تا روابط سازمانی با رژیم صهیونیستی را تا زمان آتش بس قطعی در غزه و تضمین حقوق اساسی فلسطینی ها، به دنبال پیشنهاد یک حزب چپ گرای این شهر به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، با توجه به پیشنهاد مطرح شده توسط یک حزب سیاسی در بارسلونا، اسپانیا خواستار ایجاد کریدور های بشردوستانه برای اطمینان از رسیدن سوخت، غذا، آب، دارو، تدارکات و تجهیزات پزشکی کافی برای جمعیت غیرنظامی غزه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین: اوایل سال جاری، شهردار سابق، آدا کولو روابط خود را با رژیم قطع کرد و قرارداد دو جانبه خود را با تل آویو لغو کرد، اقدامی که در مدت کوتاهی پس از انتصاب جومه کوبونی به عنوان شهردار، توسط وی لغو شد.

با این حال، در مواجهه با نسل کشی مردم فلسطین توسط اسراییل ، روابط بار دیگر به طور موقت تا زمانی که آتش بس قطعی در نوار غزه وجود داشته باشد، به حالت تعلیق در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا روابط اقتصادی خود با اسراییل را به حالت تعلیق درآورد

بارسلونا روابط اقتصادی خود با اسراییل را به حالت تعلیق درآورد