مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-24سياسي

علم الهدی: بسیج به زودی کره زمین را فراخواهد گرفت


امام جمعه مشهد با بیان اینکه به زودی بسیج کره زمین را فراخواهد گرفت، گفت: فرهنگ بسیجی از کشور ما آغاز و به دنیا صادر شد؛ اول تمام دنیا بسیجی می شوند و سپس امام زمان(عج) ظهور می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد با بیان اینکه به زودی بسیج کره زمین را فراخواهد گرفت، گفت: فرهنگ بسیجی از کشور ما آغاز و به دنیا صادر شد؛ اول تمام دنیا بسیجی می شوند و سپس امام زمان(عج) ظهور می کنند.

آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز سوم آذر، در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به فرارسیدن سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج توسط امام(ره)، اظهار کرد: روزی که امام فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد، شاید قدرت و عظمت امروز این تشکل برای کسی قابل تصور نبود.

امام فرمودند بسیج ارتش 20 میلیونی است، اما امروز در تمام جهان بیش از 100 میلیون نفر با فرهنگ بسیجی پای دین ایستاده است، زیرا امروز تنها انصارالله یمن یک ارتش 100 میلیونی است و حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق نیز هر کدام بیش از 20 میلیون نفر عضو دارند که همه هم دارای اندیشه بسیجی اند.

وی با بیان اینکه در آیه 54 سوره مائده ویژگی های بسیج ذکر شده است، افزود: بر اساس این آیه، بسیجیان خدا را دوست دارند و خدا نیز آنان را دوست دارد، بسیجی ها در برابر مردم خاضع اند و در برابر دشمن مقتدر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: بسیج به زودی کره زمین را فراخواهد گرفت

علم الهدی: بسیج به زودی کره زمین را فراخواهد گرفت