مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-11اقتصادي

اختصاص 70 میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای فناور همدان


معاون توسعه و منابع انسانی پارک علم و فناوری همدان از اختصاص 70 میلیارد تومان به پارک علم و فناوری برای حمایت از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رزن، بهزاد خزاییان بعد از ظهر امروز در نشست جلسه هماهنگی برگزاری همایش ایده پارک در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به اختصاص 70 میلیارد تومان به واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: این اعتبار توسط استاندار برای پرداخت تسهیلات به واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان استان به پارک علم و فناوری اختصاص یافته که این تسهیلات از محل تبصره 18 با نرخ سود چهار درصد است.

وی گفت: استقرار واحدهای فناور در پارک علم و فناوری موجب می شود به این واحدها از منابع داخلی پارک 150 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد با بازپرداخت پنج تا هفت ساله پرداخت کنیم.

معاون توسعه و منابع انسانی پارک علم و فناوری همدان تصریح کرد: اگر این واحدهای فناور ثبت شرکت داشته باشند، برای توسعه کار و خرید تجهیرات حمایت های خوبی از آنها در ارزیابی ها انجام می گیرد و مشکلی در رابطه با منابع مالی حمایت از این واحدهای فناور نداریم.

وی گفت: اگر واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری همچنان دارای شرایط استقرار باشند حضور آنها در مجموعه تمدید می شود در غیر این صورت باید از پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای فناور همدان

اختصاص 70 میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای فناور همدان