مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-09سياسي

فعالیت باندهای جعل و سوداگری در سایه بی هویت بودن املاک


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به معایب فاقد حدنگاری بودن املاک خواستار ارائه اطلاعات و مستندات املاک دولتی به منظور مستندسازی و صدور اسناد مالکیت شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به معایب فاقد حدنگاری بودن املاک خواستار ارائه اطلاعات و مستندات املاک دولتی به منظور مستندسازی و صدور اسناد مالکیت شد.

سیدمهدی هاشمی امروز، 18 آذرماه با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی شمال استان دیدار کرد و به بررسی چالش های صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک دولتی پرداخت.

وی در این نشست اظهار کرد: سند مالکیت به منزله شناسنامه املاک است و فاقد حدنگاری بودن بخشی از اراضی دولتی مشکلات زیادی از جمله دست درازی باندهای جعل و زمین خواری، پدید آورده است.

هاشمی اضافه کرد: قانون جامع حدنگار مصوب سال 1393 مهلت دو ساله جهت معرفی نقشه و مستندات مالکیت اراضی و املاک دستگاه های اجرایی برای اخذ سند مالکیت مقرر کرده که در این حوزه دستگاه ها به تکالیف خود عمل نکرده اند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: به جز حدنگاری اراضی منابع طبیعی که پیشرفت 99/6 درصدی را تجربه کرده، صدور اسناد مالکیت اراضی دولتی در سایر حوزه ها وضعیت مطلوبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت باندهای جعل و سوداگری در سایه بی هویت بودن املاک

فعالیت باندهای جعل و سوداگری در سایه بی هویت بودن املاک