مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-05سياسي

دیار علویان میزبان لاله های زهرایی + جزییات مراسم


معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به میزبانی مردم دیار علویان از 13 شهید گمنام در ایام فاطمیه گفت: این شهدا در بیشتر شهرها و مراکز آموزشی و دانشگاهی تشییع و در 10 شهر استان تدفین می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عسکر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه چندسالی است سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روز شهدای گمنام نامگذاری شده است،اظهار کرد: به این مناسبت هر ساله در ایام فاطمیه میزبان پیکر های مطهر شهدای گمنام در استان مازندران هستیم.

وی گفت: امسال نیز مردم دیار علویان میزبان پیکر های مطهر 13 شهید گمنام هستند که در روز چهارشنبه 15 آذر وارد استان مازندران می شوند و آیین استقبال نظامی از کاروان شهدای گمنام در پادگان شهید قاسمیان شهرستان سوادکوه شمالی (شیرگاه) با حضور مسؤولان استان برگزار خواهد شد.

  معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه عصر چهارشنبه مردم شهر های زیراب، پل سفید و شیرگاه میزبان شهدای گمنام خواهند بود،افزود: پیکر های مطهر شهدای گمنام در قالب دو کاروان دانشگاهی و کاروان عمومی به شهرستان های مختلف استان اعزام می شوند و برنامه های استقبال و وداع با آلاله های زهرایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار علویان میزبان لاله های زهرایی + جزییات مراسم

دیار علویان میزبان لاله های زهرایی + جزییات مراسم