مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-28بين الملل

6 طرح شاباک برای ترور یحیی السنوار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه معاریو، چاپ فلسطین اشغالی امروز (هفت آذر) در خبری نوشت که سازمان امنیت داخلی اسراییل از سال 2011 تاکنون شش طرح ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه را به نتانیاهو پیشنهاد کرده، - روزنامه معاریو اسراییل نوشت که سازمان امنیت داخلی این رژیم طی 12 سال گذشته 6 بار برای ترور رهبر حماس در غزه تلاش کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه معاریو، چاپ فلسطین اشغالی امروز (هفت آذر) در خبری نوشت که سازمان امنیت داخلی اسراییل از سال 2011 تاکنون شش طرح ترور یحیی السنوار رهبر حماس در غزه را به نتانیاهو پیشنهاد کرده، اما هر بار این طرح ها رد شده است.

به نوشته وبگاه وبگاه خبری العربی الجدید، به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو هر 6 بار با طرح های پیشنهاد مخالفت کرده است، طرح هایی که شامل جزییات دقیق و جامع از جمله پیامد های احتمالی ترور السنوار می شد.

یحیی السنوار 61 ساله، در سال 1988 بازداشت شده بود، اما در پی توافق تبادل اسرا با گلعاد شالیط سرباز اسراییلی در سال 2011 آزاد شد و از سال 2017 عهده دار رهبری حماس در نوار غزه است.

ین طرح ها در دوره ریاست یورام کوهن ، نداف ارگمان و رییس فعلی آن رونین بار به نتانیاهو ارائه شده و تعداد زیادی از مقامات امنیتی شاباک در گفتگو با روزنامه معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح شاباک برای ترور یحیی السنوار

6 طرح شاباک برای ترور یحیی السنوار