مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-22سياسي

آغاز بکار دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در بافق


دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با 11 محور ملی، استانی و سه محور شهرستانی و با حضور مسئولان ارشد بافق در این شهرستان آغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافق، حجت الاسلام سیدعباس حسینی عصر امروز در آیین آغازبکار دومین جشنواره رسانه ای این شهرستان، اظهار کرد: جشنواره ابوذر نامی زیبا دارد و باید ابوذر گونه فعالیت داشته باشد و ابوذرهای زیادی پرورش دهد.

وی غیرت دینی را مهمترین شاخصه ابوذر در مکتب اسلام ناب محمدی دانست و افزود: انتخاب فرد اصلح در جامعه از دیگر دغدغه های ابوذر بوده که باید در جشنواره رسانه ای ابوذر نیز به آن توجه جدی شود.

امام جمعه بافق با بیان این که غیرت دینی و انتخابات باید به عنوان عناوین محوری جشنواره رسانه ای ابوذر مد نظر قرار گیرد، گفت: اگر در تاریخ زندگی ابوذر بنگریم غیرت دینی به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های رفتاری این شخصیت جهادگر مد نظر است.

حجت السلام حسینی کم شدن غیرت دینی را از جمله آفت های جدی عصر کنونی دانست و بیان کرد: پیشنهاد می کنم برگزاری جشنواره آیت الله بافقی نیز باید در اولویت اجرایی اصحاب رسانه شهرستان بافق قرار گیرد.

حسن تفکری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق نیز در این جلسه با بیان این که رسانه باید به کمک مسئولان بیایند و صاحبان صنایع را برای راه اندازی کارخانجات جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در بافق

آغاز بکار دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در بافق