مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-29سياسي

بهترین ویژگی شهید احمدی روشن، ولایت مداری بود


بهترین ویژگی شهید، بُعد ولایت مداری او بود و همواره توجه کاملی به منویات و خواسته های مقام معظم رهبری برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران و فخر ایران اسلامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در گفتگو با برنامه عصر مقاومت رادیو مقاومت اظهار کرد: پس از شهادت این شهید، با حماسه بزرگ دشمن شکنی توسط جوانان مملکت که در رأس آنها دانشجویان، سپاهیان و بسیجیان بودند، ایجاد شد.

پس از شهادت او، احساس کردیم در مقابل هر قطره از خون شهید خداوند عنایت کرده و میلیون ها نفر مانند مصطفی در مقابل استکبار جهانی قد علم کردند.

وی تفاضای تغییر رشته برخی از دانشجویان و ادامه تحصیل در رشته فیزیک هسته ای را خاطره ای فراموش نشدنی دانست و گفت: این خاطره موجب افتخار خانواده بود که اگر تنها فرزند ذکور خانواده در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و افتخارات مردم دادیم، خداوند میلیون ها نفر مانند ایشان را به ما تقدیم کرد.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن پیرامون ویژگی های این شهید بزرگوار خاطرنشان کرد: بهترین ویژگی شهید، بُعد ولایت مداری او بود و همواره توجه کاملی به منویات و خواسته های مقام معظم رهبری برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران و فخر ایران اسلامی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین ویژگی شهید احمدی روشن، ولایت مداری بود

بهترین ویژگی شهید احمدی روشن، ولایت مداری بود