مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-27سياسي

اختصاص شعبه خاص رسیدگی رایگان به دعاوی حقوقی جامعه ایثارگران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از اختصاص شعبه خاص رسیدگی به دعاوی حقوقی جامعه ایثارگران با هدف برعهده گرفتن هرگونه دعاوی مربوط به خانواده ایثارگری اعم از حقوقی و کیفری به صورت رایگان از سوی وکلای کانون وکلا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سعید کهنسال بعدازظهر امروز دوشنبه ششم آذر ماه در نشست هم اندیشی با جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، نخبگان و تشکل های ایثارگری مازندران، اظهار کرد: جامعه ایثارگری و شهدا دارای استعداد و شجاعت، استقامت هستند که برای زندگی معنوی و دستیابی به نور الهی به سمت جبهه های جنگ رفتند.

وی با بیان اینکه شهدا نزد خدا زنده هستند، افزود: در بنیاد شهید به انسان ها و خانواده های شریفی در حال خدمات رسانی هستیم .

  کهنسال اعلام کرد: سند چشم انداز تحول راهبردی 1422 فرهنگ ایثار و شهادت با دستور استاندار و هدایت های نماینده ولی فقیه در استان تدوین شده است که در آن برنامه ریزی فرامنطقه ای از نیازها و امکانات و ظرفیت ها  در راستای فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ادامه داد: همچنین ایجاد یک سامانه مجهز به وصایای همه شهدا که در دسترس همه مردم قرار گیرد از برنامه های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان مازندران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص شعبه خاص رسیدگی رایگان به دعاوی حقوقی جامعه ایثارگران

اختصاص شعبه خاص رسیدگی رایگان به دعاوی حقوقی جامعه ایثارگران