مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-03سياسي

انتظار از دانشگاهیان در جریانات سیاسی و پویایی جامعه دو چندان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،سید جواد هاشمی مهر(معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد) در نشست کمیسیون دانشجویی با اشاره به یاد و خاطره سه شهید دانشجو در16 آذر 1332، - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتظار از دانشجویان و جامعه دانشگاهی به عنوان یک جریان سیاسی، اجتماعی و انقلابی برای تحرک، تحول و پویایی جامعه دو چندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ،سید جواد هاشمی مهر(معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد) در نشست کمیسیون دانشجویی با اشاره به یاد و خاطره سه شهید دانشجو در16 آذر 1332، این روز را سرآغاز و نقطه عطف جنبش دانشجویی بیان کرد.

هاشمی مهر اظهار داشت: جنبش دانشجویی به معنای واقعی حضور فعال دانشجویان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و باید آن را گامی مهم برای عدالت محوری، استقلال خواهی و استکبار ستیزی قلمداد کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تشکل های دانشجویی پرچمدار فعالیت های دانشجویی هستند و به منظور تحرک و فعالیت بیشتر یا نقش آفرینی که می کنند باید دانشگاه ها را پویا و فعال نگه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار از دانشگاهیان در جریانات سیاسی و پویایی جامعه دو چندان است

انتظار از دانشگاهیان در جریانات سیاسی و پویایی جامعه دو چندان است