مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-29دانش

افتتاح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس با اعتبار 14 میلیارد تومان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در این مراسم مهدی عبداللهی مدیر آزمایشگاه ها و عرصه های پژوهشی اظهار داشت: - آیین افتتاح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس با حضور رییس دانشگاه، معاون پژوهشی و فناوری، مدیران حوزه پژوهشی و جمعی از روسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در این مراسم مهدی عبداللهی مدیر آزمایشگاه ها و عرصه های پژوهشی اظهار داشت: شبکه آزمایشگاه مرکزی مجموعه ای از سخت افزارها، نرم افزارها، منابع انسانی متخصص و دستورالعمل های مرتبط است که در فضای فیزیکی متناسب به صورت شبکه ای برای انجام آزمایشگاه های علمی و تحقیقاتی ایجاد و ساماندهی شده است.

وی افزود: 6 دستگاه در این آزمایشگاه وجود دارد که با تامین اعتبار آن در حدود 14 میلیارد تومان از سوی ریاست دانشگاه، از اوایل امسال در حال ارائه خدمات است.

این خدمات در 2 سامانه خاتم و گلستان ارائه می شود که سامانه خاتم به پژوهشگران خارج دانشگاه و سامانه گلستان به پژوهشگران داخل دانشگاه خدمات ارائه می دهد.

عبداللهی تصریح کرد: برنامه ای که در مدیریت آزمایشگاه ها دنبال می کنیم ایجاد شبکه آزمایشگاه مرکزی است تا تجهیزات پرکاربرد و عمومی که در دانشکده ها وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس با اعتبار 14 میلیارد تومان

افتتاح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس با اعتبار 14 میلیارد تومان