مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-10سياسي

وزیر بهداشت باید در خصوص هزینه های بالای خدمات درمانی دندانپزشکی پاسخگو باشد


وزیر بهداشت باید در خصوص هزینه های بالای خدمات درمانی دندانپزشکی که تحت پوشش بیمه نیز قرار ندارد پاسخگو باشد چرا که تامین هزینه های درمانی از سوی عامه مردم غیر ممکن است.

-  سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به سوال خود در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روز دوشنبه در کمیسیون بهداشت مجلس مطرح می شود، گفت: خدمات دندانپزشکی باید با نگاه پیش گیرانه در کشور صورت گیرد اما به دلیل گرانی هزینه ها،  مشکلات مردم و هم چنین دندانپزشکان در زمینه تامین تجهیزات لازم و مواد مصرفی بیش از گذشته افزایش یافته است.

در حال حاضر هزینه های درمانی دندانپزشکی دور از دسترس استفاده عام مردم است.

وی با بیان اینکه گرانی خدمات دندانپزشکی در سطح کشور سبب شده، شاهد آن باشیم که اکثر هموطنان دچار مشکلات دهان و دندان باشند اما جرات مراجعه به دندانپزشکی ها را به دلیل هزینه های بالای خدمات درمان دندانپزشکی نداشته باشند.

محفوظی با بیان اینکه در حال حاضر مردم تحت فشار هزینه های درمان دندانپزشکی هستند، اظهار کرد: متاسفانه عدم پوشش مناسب و کامل بیمه ها در بخش دندانپزشکی باعث شده که مردم کمتر به دندانپزشکان مراجعه کرده و در نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت باید در خصوص هزینه های بالای خدمات درمانی دندانپزشکی پاسخگو باشد

وزیر بهداشت باید در خصوص هزینه های بالای خدمات درمانی دندانپزشکی پاسخگو باشد