مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-05سياسي

رایزنی نماینده بوشهر با رییس جمهور برای تخلیه کالای ته لنجی


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در ادامه پیگیری های صورت گرفته جهت حل مشکل تخلیه کالای ته لنجی، با رییس جمهور، رییس مجلس و معاون اول رییس جمهور رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به گفتگو خود با رییس جمهور در حاشیه جلسه امروز مجلس، اظهار داشت: در ادامه پیگیری های هفته گذشته با رییس جمهور، رییس مجلس و معاون اول رییس جمهور در مورد مشکلی که برای لنجداران و بازارایان به جهت عدم ترخیص کالاها پیش آمده رایزنی شد.

وی با تاکید بر اینکه لنجداران و بازاریان نه تنها باری بر دولت نبودند، بلکه بال دولت بوده اند، افزود: آقای رییسی با نگاه مثبت به حل مساله وعده داد که موضوع را دنبال کند.

همچنین آقای مخبر نیز از حل مشکل مردم در زمان کوتاهی خبر داد.

جمیری بیان داشت: پیش از این دیدار، با آقای قالیباف به صورت جداگانه صحبت شد تا وی نیز بر روی این موضوع تاکید و پیگیری جدی داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: طی روزهای گذشته با رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رییس دفتر رییس جمهور، معاون پارلمانی رییس جمهور و معاون اقتصادی وزیر کشور بصورت مداوم جهت حل این مشکلات صحبت شد و امیدوارم موضوع مردم هر چه سریع تر حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نماینده بوشهر با رییس جمهور برای تخلیه کالای ته لنجی

رایزنی نماینده بوشهر با رییس جمهور برای تخلیه کالای ته لنجی