مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11اقتصادي

دستور فرماندار کرج برای توزیع مرغ و گوشت تنظیمی در مناطق کم برخوردار


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج دستور داد تا در آستانه شب یلدا، گوشت و مرغ با قیمت مصوب و تنظیم بازاری در فروشگاه های واقع در مناطق کم برخوردار و طرح هدف قرارگاه اجتماعی توزیع شود.

- ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج دستور داد تا در آستانه شب یلدا، گوشت و مرغ با قیمت مصوب و تنظیم بازاری در فروشگاه های واقع در مناطق کم برخوردار و طرح هدف قرارگاه اجتماعی توزیع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی رمضانی روز دوشنبه 20 آذرماه پس از بازدید میدانی از بازارچه روز پردیسان کرج با تشکیل جلسه تنظیم بازار شهرستان دستور داد تا اکیپ های سازمان تعزیرات، دامپزشکی و مراکز بهداشت غرب و شرق برای تشدید نظارت بر بهداشت دام و طیور عرضه شده در بازار اقدامات لازم را به عمل آورند.

خروج کالاهای اساسی تنظیم بازاری از زنجیره توزیع تخلف است فرماندار کرج درادامه با دریافت گزارشی از میزان ذخایر گوشت و مرغ در سطح بازار شهرستان، ضابطه مندسازی در روند توزیع و عرضه کالاهای اساسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولان امر به زنجیره تولید، تأمین و عرضه پایبند باشند و بدانند که هرگونه خروج از این چرخه تخلف محسوب می شود و با خاطیان امر برابر قانون اقدام لازم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فرماندار کرج برای توزیع مرغ و گوشت تنظیمی در مناطق کم برخوردار

دستور فرماندار کرج برای توزیع مرغ و گوشت تنظیمی در مناطق کم برخوردار