مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-26بين الملل

چه کسانی در کنار اسراییل بازنده شدند؟


سیاست های شبکه سلطنتی BBC اعم از جهانی و فارسی در مدت جنگ اخیر غزه، اسراییل را طرف حق و مظلوم جلوه داد و کشتارهای این رژیم در غزه را به مثابه عملیات جنگی عادی مطرح کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایران نوشت: عمل جانبدارانه در پوستین بی طرفی همان کاری است که شبکه سلطنتی BBC انگلیس(جهانی، عربی و فارسی) در قبال جنگ اخیر غزه انجام داد.

گزارش ها، اخبار و روایت های این شبکه از بحران در غرب آسیا، به ظاهر مطابق استانداردهایی است که خودشان برای رسانه های دیگر کشورها تجویز می کنند اما چه در لابه لای این گزارش ها یا چه در سوژه یابی و حتی در الفاظ و عبارت هایی که برای توصیف دو طرف این جنگ استفاده می شود، کار این شبکه مشحون از مواردی است که بی طرفی ادعایی خود را به صورت جدی نقض می کند.

اگرچه ماهیت رسانه سلطنتی انگلیس حداقل برای فارسی زبانان روشن است اما این ماهیت برای مخاطبان جهانی نیز بیش از پیش هویدا و تعامل دوسویه این مخاطبان با BBC، در قالب رنگ های قرمز پاشیده به ساختمان این شبکه پدیدار شد.

انتقاد خبرنگاران بخش جهانی از استانداردهای دوگانه سیاست های شبکه سلطنتی BBC اعم از جهانی و فارسی در مدت جنگ اخیر غزه، اسراییل را طرف حق و مظلوم جلوه داد و کشتارهای این رژیم در غزه را به مثابه عملیات جنگی عادی مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی در کنار اسراییل بازنده شدند؟

چه کسانی در کنار اسراییل بازنده شدند؟