مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-29اقتصادي

هزینه راه اندازی شغل در بخش تعاون 50 درصد کمتر از بخش خصوصی


مدیرعامل بانک توسعه تعاون از ایجاد یا تثبیت 30 هزار فرصت شغلی از محل تسهیلات این بانک در سال جاری خبر داد و گفت: راه اندازی هر شغل در بخش تعاون با سرمایه گذاری حدود 500 میلیون تومان انجام می شود که بنگاه های خرد و متوسط را در بر می گیرد، - محمد شیخ حسینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تسهیلات بانک توسعه تعاون به شرکت های کوچک و متوسط پرداخت می شود که عمدتاً در بخش تعاونی است و 70 درصد تسهیلات به تعاونی ها پرداخت می شود.

وی افزود: یکی از روش تأمین مالی در بانک توسعه تعاون برای بنگاه های کوچک و متوسط از طریق تأمین مالی خرد جمعی است و کسب و کارهایی که توجیه مالی و اقتصادی دارند، از این طریق توسط بانک و با ­کمک بازار سرمایه، تأمین مالی می ­شوند.

* 100 شرکت تعاونی بزرگ در کشور شکل گرفت به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون در حال حاضر بیش از 100 شرکت تعاونی بزرگ در کشور داریم که این شرکت ها می توانند هم با شرکت های بزرگ بخش خصوصی حتی برخی شرکت های سهامی عام رقابت کنند.

شیخ حسینی با بیان اینکه بخش تعاون یکی از سه رکن اقتصاد کشور است، عنوان کرد: این بخش نماد مردمی کردن اقتصاد است و تأکید مقام معظم رهبری هم در مورد مردمی کردن اقتصاد توجه به بخش تعاون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه راه اندازی شغل در بخش تعاون 50 درصد کمتر از بخش خصوصی

هزینه راه اندازی شغل در بخش تعاون 50 درصد کمتر از بخش خصوصی