مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-13فرهنگي

از حسرت خسرو سینایی تا علاقه اصلانی به ساخت فیلم مولانا


ارد عطارپور در نشست «جام حسنلو» از زنده یاد خسرو سینایی یاد کرد که می خواست فیلمی درباره «رضا عباسی» بسازد و با حسرت ساخته نشدن اثر مورد علاقه اش از دنیا رفت و همچنین عنوان شد که محمدرضا اصلانی مایل است، - ارد عطارپور در نشست جام حسنلو از زنده یاد خسرو سینایی یاد کرد که می خواست فیلمی درباره رضا عباسی بسازد و با حسرت ساخته نشدن اثر مورد علاقه اش از دنیا رفت و همچنین عنوان شد که محمدرضا اصلانی مایل است، فیلمی درباره مولانا بسازد اما هیچ حمایتی از او صورت نمی گیرد.

نخستین جلسه از شب های مستند موزه سینمای ایران ، با نمایش فیلم جام حسنلو با حضور محمدرضا اصلانی کارگردان این اثر ، ارد عطارپور مستندساز و فخرالدین سیدی مستندساز در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، محمدرضا اصلانی کارگردان فیلم جام حسنلو در ابتدای صحبت های خود گفت: زمانی که این فیلم ساخته شد، من بیست و سه ساله بودم.

آن زمان طراحی بخش پژوهش در تلویزیون را من و فریدون رهنما انجام دادیم.

این بخش را برای موضوع ایرانشناسی پی ریزی کردیم که طرح آن از جانب تلویزیون پذیرفته شد.

قرار بر این بود که سینماگران جوان را دعوت کنیم تا از سرزمین مادری خود فیلم بسازند که کیمیاوی از مشهد و تقوایی از جنوب فیلم هایی را مقابل دوربین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حسرت خسرو سینایی تا علاقه اصلانی به ساخت فیلم مولانا

از حسرت خسرو سینایی تا علاقه اصلانی به ساخت فیلم مولانا