مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-21اقتصادي

پلمب 2 واحد صنفی آجیل و شیرینی فروشی در مشهد


مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد در خصوص بازرسی های اتاق اصناف مشهد در یلدا سال جاری گفت: طی 20 روزه گذشته بیش از 2000 بازرسی از واحدهای صنفی انجام و دو واحد صنفی آجیل و شیرینی فروشی در خیابان های کوهسنگی و فرامرز عباسی پلمب شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد در خصوص بازرسی های اتاق اصناف مشهد در یلدا سال جاری گفت: طی 20 روزه گذشته بیش از 2000 بازرسی از واحدهای صنفی انجام و دو واحد صنفی آجیل و شیرینی فروشی در خیابان های کوهسنگی و فرامرز عباسی پلمب شده است.

محسن صیادی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بازرسی های اتاق اصناف مشهد در یلدا سال جاری اظهار کرد: طی 20 روزه گذشته نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد بیش از 90 گشت مشترک با تعزیرات و اتحادیه های خرده فروشان میوه و تره بار، شیرینی فروشان و آجیل و خشکبار برگزار کرده که طی این گشت ها بیش از 190 فقره فرم بازرسی تنظیم و به تعزیرات ارجاع شده است.

وی افزود: طی مدت مذکور بیش از 2000 بازرسی از واحدهای صنفی انجام و دو واحد صنفی آجیل و شیرینی فروشی در خیابان های کوهسنگی و فرامرز عباسی پلمب شده است.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد درباره فراوانی تخلفات اصناف مشهد بیان کرد: فراوانی تخلفات شامل گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 واحد صنفی آجیل و شیرینی فروشی در مشهد

پلمب 2 واحد صنفی آجیل و شیرینی فروشی در مشهد