مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-11اقتصادي

تشریح علت تأخیر پروژه مترو قم


مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به اجرای خط دوم مترو قم به طول 28 کیلومتر و با 21 ایستگاه، علت تأخیر فاز نخست این پروژه را تشریح کرد.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به اجرای خط دوم مترو قم به طول 28 کیلومتر و با 21 ایستگاه، علت تأخیر فاز نخست این پروژه را تشریح کرد.

به نقل از شهرداری قم محمدرضا انگشت باف بیان کرد: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، احداث و ادامه خط دوم مترو قم تا اراضی 560 هکتاری شهرک پردیسان نیز به این پروژه اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم بیان کرد: در طرح امکان سنجی خط دوم مترو قم به پردیسان طول مسیر از 15 کیلومتر به 28 کیلومتر و تعداد ایستگاه ها از 12 به 21 ایستگاه افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: با اصلاحات در برخی از آیتم های فاز دوم خط یک مترو قم، پیش بینی می شود هزینه تمام شده طرح 25 درصد نسبت به برآورد اولیه کاهش یابد.

انگشت باف با بیان اینکه امکان بهره برداری از فاز دوم خط یک مترو قم در یک بازده زمانی 36 ماهه امکان پذیراست، تاکید کرد: ریل، تجهیزات سیگنالی، روسازی و سایر زیرساخت های احداث فاز دوم خط یک متروی قم خریداری شده است.

عوامل سرعت پایین پیشرفت فیزیکی مترو قم وی از نبودن امکان هزینه کرد برای پروژه به علت عدم انجام عملیات توسط پیمانکار در سال 96 به دلیل مشکلات قراردادی را از مباحث مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح علت تأخیر پروژه مترو قم

تشریح علت تأخیر پروژه مترو قم