مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-01سياسي

ظرفیتهای شهر سرو شناسایی و مورد توجه قرار گیرد


بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل شهر سرو و اشتغالزایی برای جوانان این شهر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شهرستان ارومیه گفت: بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل شهر سرو و اشتغالزایی برای جوانان این شهر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

غلامحسین عماری، 10 آذرماه با حضور در مسجد شهر سرو در میز ارتباطات مردمی فرمانداری ارومیه در جمع نمازگزاران شهر سرو با بیان این شهر سرو بعنوان یک شهری مرزی دارای پتانسیل های بالایی در بخش های مختلف خصوصا حوزه اقتصادی،گردشگری،کشاورزی و دامداری.

است، تاکید کرد: برنامه ریزی برای بهره گیری از این ظرفیت ها و اشتغال زایی پایدار باید بیش از پیش مورد توجه دست اندرکاران باشد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا برخی مسائل و مشکلات شهر سرو بصورت زیر ساختی حل و رفع شود، ادامه داد:بی شک وجود شهرک های صنعتی متناسب با پتانسیل های منطقه و برنامه ریزی برای ایجاد مراودات اقتصادی مرزی می تواند تا حد زیادی در توسعه و بالندگی این منطقه و به تبع آن در شهرستان ارومیه و آذربایجان غربی داشته باشد.

فرماندار ارومیه، حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در شهر سرو را مورد توجه قرار داد و گفت: طبیعی است که حضور مسئولان در این منطقه و آگاهی از چالش ها و مشکلات می تواند در بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیتهای شهر سرو شناسایی و مورد توجه قرار گیرد

ظرفیتهای شهر سرو شناسایی و مورد توجه قرار گیرد