مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-26حوادث

امداد رسانی به 118 آسیب دیده سیل و آبگرفتگی زاهدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به 118 آسیب دیده سیل و آبگرفتگی زاهدان از چهارم آذرماه تاکنون خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به 118 آسیب دیده سیل و آبگرفتگی زاهدان از چهارم آذرماه تاکنون خبر داد.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: بر اثر بارندگی های اخیر و وقوع سیل و آبگرفتگی روز گذشته در سیستان و بلوچستان امدادرسانی به 118 نفر در قالب 17 خانوار توسط 30 امدادگر این جمعیت انجام شد.

وی ادامه داد: تمامی این افراد در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و اقلامی از قبیل چادر امدادی، موکت، پتو، نایلون و سبدهای غذایی بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود توده ای بارشی به سیستان و بلوچستان تمامی نیروهای جمعیت هلال احمر استان اعم از ستادی و شهرستانی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی بیان کرد: مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در مواجهه با وقوع سیل احتمالی، تشکیل جلسات هماهنگی در حوزه ستادی و شهرستان ها، آماده سازی تجهیزات امدادی، تامین اقلام ضروری انبارهای امدادی و استقرار بالگرد در مرکز استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به 118 آسیب دیده سیل و آبگرفتگی زاهدان

امداد رسانی به 118 آسیب دیده سیل و آبگرفتگی زاهدان