مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-20ورزشي

تنیس رشته پولدارها نیست/ پرورش قهرمان در این رشته 15 سال طول می کشد


رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه هزینه فعالیت در رشته تنیس از بسیاری از رشته های ورزشی دیگر کمتر است، گفت: طی سال های گذشته تلاش کردیم تا نوع نگاه به این رشته را تغییر دهیم و زمینه ورود عموم مردم را به آن فراهم کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه هزینه فعالیت در رشته تنیس از بسیاری از رشته های ورزشی دیگر کمتر است، گفت: طی سال های گذشته تلاش کردیم تا نوع نگاه به این رشته را تغییر دهیم و زمینه ورود عموم مردم را به آن فراهم کنیم.

رضا فدایی، عصر امروز(29 آذر) در نشستی خبری، با اشاره به فراز و نشیب های یک دهه اخیر تنیس کرمانشاه، اظهار کرد: حدود 10 سال پیش که کادر فعلی تنیس کرمانشاه روی کار آمد، کل داشته این رشته در استان تنها خانه تنیس با چهار زمین(دو زمین مسقف و دو زمین روباز) بود.

وی ادامه داد: بنابراین اقدامات و تلاش های خود را برای توسعه تنیس در استان آغاز کردیم و در گام اول سعی شد تا دیدگاه مردم را نسبت به این رشته که آن را رشته افراد پولدار می دانستند، تغییر دهیم.

عضو هیات رییسه هیات تنیس استان خاطرنشان کرد: به این منظور با همکاری آمورش و پرورش تنیس را به دل تعدادی از مدارس سطح شهر بردیم تا دانش آموزان با آن آشنایی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنیس رشته پولدارها نیست/ پرورش قهرمان در این رشته 15 سال طول می کشد

تنیس رشته پولدارها نیست/ پرورش قهرمان در این رشته 15 سال طول می کشد