مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-16اقتصادي

افزایش 40 درصدی شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز در قم


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قم در خصوص عملکرد جهاد کشاورزی در حوزه شناسایی و مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز 724 فقره بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 514 فقره بوده .

- ایسنا/قم مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قم در خصوص عملکرد جهاد کشاورزی در حوزه شناسایی و مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز 724 فقره بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 514 فقره بوده حدود 40/8 درصد افزایش داشته است.

سعید فرشادمهر در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی و گسترش آن در سال های اخیر ناشی از قطعه بندی و خرد شدن غیر قانونی اراضی کشاورزی توسط مالکین اصلی و فروش قطعات خرد به غیر کشاورزان جهت ساخت ساز و احداث باغ ویلاهای غیر قانونی در حریم و حاشیه شهرها و روستاهاست.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قم، ادامه داد: با توجه به اهمیت اراضی کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور تمام دستگاه های ذی ربط از جمله جهاد کشاورزی، دستگاه هایی نظارتی و قضایی و هم چنین عموم مردم باید تمام توان خود را در حفاظت از باغات و زمین های کشاوزی به کار گیرند تا از تخریب و نابود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز در قم

افزایش 40 درصدی شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز در قم