مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-02سياسي

خدمت رسانی 9 خانه امداد محله در استان قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 182 مرکز نیکوکاری و 9 خانه امداد محله در استان قزوین در حال خدمتگزاری به خانواده های ولی نعمت هستند که همگی آنها توسط مردم و خیرین اداره می شود و کمیته امداد هیچگونه دخالتی در نحوه اداره و مدیریت آن ندارد.

- ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از افتتاح مرکز نیکوکاری شهید آبفروش و خانه امداد محله بلاغی خبر داد و اظهار کرد: مساجد بهترین و مقدس ترین مکان برای انجام کار خیر و کمک به نیازمندان هستند.

وی ادامه داد: افتتاح و ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد یکی از بهترین کارهایی است که در محلات انجام می شود و از گذشته نیز مسجد به عنوان پایگاه امن و مطمئن برای مردم برای جهت حل مشکلات شان بوده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: تجمع خیرین و نیکوکاران در مسجد و انجام خدمات و مساعدت به نیازمندان در خانه خدا برکت کار را صدچندان می کند.

ظاهری با اشاره به آیات قرآن در خصوص ضرورت کمک به نیازمندان، عنوان کرد: همه پیامبران، امامان و معصومین به انجام کار خیر د دستگیری از نیازمندان توصیه کرده اند و در امورات روزانه خود نیز این کار را سرلوحه همه امور قرار داده بودند.

این مسوول ادامه داد: در حال حاضر 182 مرکز نیکوکاری و 9 خانه امداد محله در استان قزوین در حال خدمتگزاری به خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 9 خانه امداد محله در استان قزوین

خدمت رسانی 9 خانه امداد محله در استان قزوین