مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-11اقتصادي

توزیع مرغ و گوشت تنظیم بازاری آستانه شب یلدا در مناطق کم برخوردار کرج


فرماندار شهرستان کرج دستور داد تا در آستانه شب یلدا گوشت و مرغ با قیمت مصوب وتنظیم بازاری در فروشگاه های عرضه واقع در مناطق کم برخوردار و طرح هدف قرارگاه اجتماعی توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضانی، فرماندار شهرستان کرج، روز دوشنبه پس از بازدید میدانی از بازارچه روز پردیسان با تشکیل جلسه تنظیم بازار شهرستان دستور داد تا اکیپ های سازمان تعزیرات، دامپزشکی و مراکز بهداشت غرب و شرق برای تشدید نظارت بر بهداشت دام و طیور عرضه شده در بازار اقدامات لازم را بعمل آورند.

  خروج کالاهای اساسی تنظیم بازاری از زنجیره توزیع تخلف است  فرماندارکرج درادامه با دریافت گزارشی از میزان ذخایر گوشت و مرغ در سطح بازار شهرستان ضابطه مندسازی در روند توزیع و عرضه کالاهای اساسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولان امر به زنجیره تولید، تأمین و عرضه پایبند باشند و بدانند که هرگونه خروج از این چرخه تخلف محسوب می شود و با خاطیان امر برابر قانون اقدام لازم صورت می گیرد.

  روزبازارهای شهرهای اقماری کرج فعال شوند  معاون استاندار همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام شب یلدا و افزایش مراجعات مردم به روزبازارها و مراکز خرید نیز بیان کرد: علاوه بر مرکز استان در شهرهای اقماری کرج نیز بازار روزهایی برای عرضه مرغ و گوشت تنظیم بازارn>ی توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ و گوشت تنظیم بازاری آستانه شب یلدا در مناطق کم برخوردار کرج

توزیع مرغ و گوشت تنظیم بازاری آستانه شب یلدا در مناطق کم برخوردار کرج