مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-17اجتماعي

بیرجند سومین استان از لحاظ سرما


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیرجند سومین استان از لحاظ سرما شناخته شده است و صبح امروز کمینه دمای هوا در مرکز استان به 4 درجه زیر صفر و دیروز بیشینه دمای هوا در مرکز استان 12 درجه بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیرجند سومین استان از لحاظ سرما شناخته شده است و صبح امروز کمینه دمای هوا در مرکز استان به 4 درجه زیر صفر و دیروز بیشینه دمای هوا در مرکز استان 12 درجه بوده است.

جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت جوی هوا پایدار و یکنواخت صاف آفتابی است، گفت: در شب و روز گذشته سربیشه و بیرجند با چهار درجه زیر صفر سردترین شهرها بودند و دهسلم با 19 درجه بالای صفر در روز گذشته گرم ترین نقطه استان گزارش شده است لذا بیرجند سومین استان از لحاظ سرما شناخته شده است.

وی تصریح کرد: صبح امروز کمینه دمای هوا در مرکز استان به 4 درجه زیر صفر و دیروز بیشینه دمای هوا در مرکز استان 12 درجه بوده است.

نخعی با بیان اینکه دوشنبه و سه شنبه افزایش ابر و گاهی وزش باد و چهارشنبه و پنجشنبه نیز شرایط پایدار و آسمان صاف آفتابی پیش بینی می شود، اظهار کرد: دوشنبه افزایش نسبی هوا را انتظار داریم و در پایان هفته بر شدت سرما و یخبندان شبانه افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرجند سومین استان از لحاظ سرما

بیرجند سومین استان از لحاظ سرما