مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-25ورزشي

در خوزستان به دنبال قهرمان پروری در کراسفیت زنان هستیم


نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان گفت: با برنامه ریزی های مدون به دنبال توسعه کراسفیت و قهرمان پروری در بخش زنان در استان خوزستان هستیم.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان گفت: با برنامه ریزی های مدون به دنبال توسعه کراسفیت و قهرمان پروری در بخش زنان در استان خوزستان هستیم.

تهمینه جانفزا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی وزنه برداری در کراسفیت، اظهارکرد: این کارگاه با تدریس آقای قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان برگزار شد و خوشبختانه 60 شرکت کننده در این دوره حضور داشتند.

یک دوره علمی که تداوم در برگزاری آن می تواند در بالا بردن سطح کراسفیت در بخش زنان کمک بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در مدت اخیر که کراسفیت در استان زیر نظر هیات وزنه برداری کار خود را به صورت منسجم آغاز کرده است، شاهد علاقه مندی دختران به این رشته بوده ایم و از آن جا که خوزستان سرشار از استعداد است، مطمئنا کراسفیت نیز خیلی زود در بهترین شرایط ممکن قرار می گیرد و ورزشکاران استان می توانند در کشور سرآمد باشند.

نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان گفت: مدتی پیش اولین دوره مسابقات کاپ آزاد کراسفیت زنان خوزستان در اهواز برگزار شد که 97 ورزشکار برای کسب سکوهای برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خوزستان به دنبال قهرمان پروری در کراسفیت زنان هستیم

در خوزستان به دنبال قهرمان پروری در کراسفیت زنان هستیم