مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-20دانش

5 کلید آرامش در زندگی از زبان روانشناس مطرح کشور


پنج کلید آرامش در زندگی را از زبان محمود انوشه، روانشناس مطرح کشورمان بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، محمود انوشه، روانشناس مطرح کشورمان در جمع شماری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اظهار کرد: عمیق ترین و بهترین تعریف از عشق این است که عشق زاییده تنهایی و تنهایی نیز زاییده عشق است.

وی گفت: تنهایی بدین معنا نیست که یک فرد بی کس باشد و کسی را در پیرامونش نداشته باشد؛ اگر کسی پیوندی، کششی، انتظاری و نیاز پیوستگی و اتصالی درونش نداشته باشد، تنها نیست؛ برعکس کسی که چنین اتصالی را درونش حس و بعد احساس می کند که از او جدا افتاده، بریده شده و تنها مانده، در انبوه جمعیت نیز تنها است.

این روانشناس در خصوص لزوم توجه به خداوند در زندگی بیان کرد: خدایا چگونه زیستن را به من بیاموز، چگونه مردن را خود خواهم دانست؛ خدایا رحمتی کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد، قوتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر ایمانم افکنم تا از آنها باشم که پول دنیا می گیرند و برای دین کار می کنند؛ نه آنها که پول دین می گیرند و برای دنیا کار می کنند.

انوشه پنج کلید آرامش در زندگی را برشمرد و توجه به این نکات را ضروری دانست و گفت: به کسی که به تو اهمیت نمی دهد، اهمیت نده؛ کاری را تا 100 درصد قطعی نشده است برای کسی توضیح نده؛ توقع خودت از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کلید آرامش در زندگی از زبان روانشناس مطرح کشور

5 کلید آرامش در زندگی از زبان روانشناس مطرح کشور