مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-07سياسي

دانشجو در مسیر مطالبه گری هم اشکال بگیرد و هم راه حل ارائه کند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مطالبه گری دانشجو باید بر اساس قاعده، منطق و استدلال باشد یعنی هم اشکال بگیرد و هم راه حل ارائه بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در نشست صمیمانه با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی که به مناسبت 16آذرماه، روز دانشجو برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان اظهارکرد: یکی از روزهای مهم در تقویم نظام جمهوری ا سلامی، روز دانشجو است که به قصه استکبارستیزی و مبارزه گره خورده و مسیر دانشجویی که توسط دانشجو انتخاب شده، نه در شعار، بلکه در واقعیت و عمل از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: در همه نظام های دنیا به دانشجویان اهمیت زیادی داده شده، اما در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر تمامی موضوعات، از نظر دینی نیز برای دانشجو ارزش و اهمیت بسیار زیادی در نظر گرفته است.

امام جمعه بجنورد افزود: بر این اساس، اگر دانشجو قدر خودش را بداند و قدرشناسی از خودش داشته باشد و اهداف عالی که در برنامه علم آموزی خود دارد مد نظر قرار بدهد و برای آن تلاش کند، می تواند توفیقات زیادی را کسب و لذت و نشاط بیشتری را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو در مسیر مطالبه گری هم اشکال بگیرد و هم راه حل ارائه کند

دانشجو در مسیر مطالبه گری هم اشکال بگیرد و هم راه حل ارائه کند