مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-05سياسي

آب شرب به «زرین گل» علی آبادکتول رسید


فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه هاست، افزود: با تلاش های انجام شده، تنش آبی مناطق مختلف یکی پس از دیگری مرتفع می شود.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه هاست، افزود: با تلاش های انجام شده، تنش آبی مناطق مختلف یکی پس از دیگری مرتفع می شود.

سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز سه شنبه 14 آذر ماه 1402 در آیین افتتاح پروژه بهسازی چشمه، خط انتقال آب و احداث مخزن 200 متر مکعبی آب شرب روستای زرین گل علی آبادکتول که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: این هفتمین مخزن آبی است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای علی آبادکتول به بهره برداری می رساند.

وی حل گره ها و مشکلات کشور را مرهون حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه در همه رویدادها دانست و افزود: با همت مسئولین و با هدف خدمت رسانی به مردم، تنش آبی مناطق مختلف یکی پس از دیگری مرتفع می شود.

فرمانده سپاه نینوا در مورد پروژه آب شرب روستای زرین گل علی آبادکتول که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا احداث شد، توضیح داد: این پروژه با اعتبار 30 میلیارد ریال و با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان، اهالی روستا، شورا، دهیاری و خیرین به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب به «زرین گل» علی آبادکتول رسید

آب شرب به «زرین گل» علی آبادکتول رسید