مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-02سياسي

برگزاری همایش تخصصی عفاف حجاب در ساری


مدیر اداره امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران از برگزاری همایش تخصصی عفاف حجاب با عنوان صیانه در ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران همایش تخصصی عفاف حجاب صیانه در ساری برگزار می شود.

معصومه مومن زاده مدیر اداره امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران از برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب تحت عنوان صیانه طی روزهای یک شنبه 12 و دوشنبه 13 آذر ماه در فرمانداری شهرستان ساری با حضور صنعتگر مدیرکل اداره امور خانواده، عفاف حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد.

وی افزود: هدف برگزاری این همایش و نشست علمی تخصصی، نظارت بر دستگاه های دولتی و اداری و با محوریت تبیین مبانی و نظام مسائل عفاف و حجاب، سیر قوانین حجاب در جمهوری اسلامی ایران، اخلاق سازمانی و نیز تشریح شاخص های عفاف و حجاب کارکنان دستگاه ها ناظر به مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

مومن زاده یادآور شد: در این نشست علمی تخصصی فرماندار، کارشناسان عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ها، مسوولان عفاف و حجاب دستگاه های اجرایی استان، مدیران و معاونان تربیتی مدارس و سرگروه های تشکل های فعال و کنشگران عرصه فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تخصصی عفاف حجاب در ساری

برگزاری همایش تخصصی عفاف حجاب در ساری