مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-14سياسي

آزمون جامع حافظان قرآن کریم ستاد انتظامی خراسان جنوبی


مراسم اختتامیه آزمون جامع حافظان قرآن کریم با حضور فرمانده انتظامی خراسان جنوبی و جمعی از کارکنان انتظامی در محل مهدیه الغدیر ستاد استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز مراسم اختتامیه آزمون جامع حافظان قرآن کریم با حضور سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی و جمعی از کارکنان انتظامی در مهدیه الغدیر ستاد استان برگزار شد.

    سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در حاشیه اختتامیه آزمون جامع حافظان قرآن کریم، اظهار داشت: از جمله برنامه هایی که چندین سال است پس از توصیه رهبر معظم انقلاب (مدظله) درخصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، در انتظامی به آن به صورت جدی پرداخته می شود موضوع انس با قرآن کریم است که برکات زیادی را برای فراجا به همراه داشته است.

    وی با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی کشور با تمام توان به خدمت مردم عزیز مشغول بوده و ماموریت های سختی که در صحنه عمل پیگیری می کنند؛ خاطر نشان کرد: به منظور بهره گیری از معنویات، انس با قرآن، در واقع این بازآموزی اعتقادی انجام می شود تا با ایجاد فضای معنوی مناسب در انتظامی انشاالله  کارکنان خدمات مطلوبی را برای مردم عزیز ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون جامع حافظان قرآن کریم ستاد انتظامی خراسان جنوبی

آزمون جامع حافظان قرآن کریم ستاد انتظامی خراسان جنوبی