مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 19:402023-11-22بين الملل

سیل به راه ها و تاسیسات روستاییِ مانه و سملقان خسارت زد


مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسا ن شمالی گفت: سیل در شهرستان سملقان به راه روستاهای گرک دره اینچه سفلی و کلاته بز خسارت زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز غلامرضا شفیق، مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسا ن شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه سیل به راه ها و تاسیسات روستایی در شهرستان های سملقان و مانه خسارت زد، اظهارکرد: اداره کل راهداری استان در محل حضور دارد و ارتباط روستای کلاته بز برقرار شده و هم اکنون مشغول انتقال لوله به محل سیل بردگی هستند تا بتوانند ارتباط موقت روستای گرک دره این چه سفلی  را نیز برقرار کنند.

  وی گفت: در شهرستان مانه نیز، سیل باعث قطع گاز سه روستا شده است.

  مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسا ن شمالی افزود: هلال احمر در روستاهای قزلرقلعه بالا و پایین و ترجنلی مواد غذایی و والر توزیع کرده و شرکت نفت نیز نفت توزیع خواهد کرد.

  شفیق ادامه داد: نان نیز برای این روستاها پخت شده و در حال انتقال به است و برای  گرم کردن مساجد روستاها (به عنوان اولویت اسکان) نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: همزمان شرکت گاز استان نیز مشغول رفع مشکل و ترمیم خسارت هااست و ممکن است با ترمیم لوله های گاز، گاز این روستاها تا یک ساعت دیگر یعنی قبل از ساعت 21  وصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به راه ها و تاسیسات روستاییِ مانه و سملقان خسارت زد

سیل به راه ها و تاسیسات روستاییِ مانه و سملقان خسارت زد