مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-29اقتصادي

70 درصد اراضی کشاورزی هرمزگان رفع تداخل شد


رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، از پایان یافتن 70 درصد رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: روند رفع تداخلات اراضی با سرعت و جدیت در هرمزگان ادامه دارد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، از پایان یافتن 70 درصد رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: روند رفع تداخلات اراضی با سرعت و جدیت در هرمزگان ادامه دارد.

عباس مویدی امروز (هشتم آذرماه)، در نشست رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در راستای توسعه تولید در بخش کشاورزی است، افزود: تا پایان سال جاری، بیش از 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تثبیت می شود.

وی هدف اصلی رفع تداخلات اراضی کشاورزی را رفع مشکلات کشاورزان و سنددار شدن اراضی کشاورزی عنوان و بیان کرد: با اجرای این طرح، اختلاف بین کشاورزان و دولت رفع و با اجرای عدالت و افزایش تولید به کشاورزان کمک شود.

61 درصد از اراضی به صورت غیر ملی تثبیت شد منصور شفیعی، مدیر امور اراضی جهادکشاورزی هرمزگان نیز در این نشست با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بررسی شده است، گفت: از این میزان، حدود 69 هزار هکتار (معادل 61 درصد) از اراضی به صورت غیرملی تثبیت و امکان صدور اسناد برای اشخاص فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد اراضی کشاورزی هرمزگان رفع تداخل شد

70 درصد اراضی کشاورزی هرمزگان رفع تداخل شد