مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-24سياسي

کمک یک میلیون یورویی آمریکا به فعالیت های نظارتی آژانس انرژی اتمی در ایران


نماینده آمریکا در نزد سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد که دولت این کشور یک میلیون یورو از هزینه فعالیت های نظارتی و راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران را تقبل کرده است.

- نماینده آمریکا در نزد سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد که دولت این کشور یک میلیون یورو از هزینه فعالیت های نظارتی و راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران را تقبل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لارا هولگِیت نماینده آمریکا در سازمان های بین المللی در وین در بیانیه ای در جلسه شورای حکام ضمن حمایت از مواضع تروییکای اروپا (آلمان، فرانسه و انگلیس) درباره نظارت و راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران اعلام کرد: مایلیم از این فرصت استفاده کرده و حمایت یک میلیون یورویی آمریکا برای کمک به تداوم فعالیت های راستی آزمایی و نظارتی در ایران در طی سال آتی را اعلام کنیم.

هولگیت در این بیانیه که در وبگاه نمایندگی آمریکا در وین منتشر شده، گفت: می دانیم که آژانس برای اجرایی کردن این هدف به 2.

2 میلیون یورو نیاز دارد و به همین دلیل، از کشورهای عضو که امکان آن را دارند، می خواهیم کمبود 1.

2 یورویی را جبران کنند.

نماینده آمریکا با مطرح کردن ادعاهایی درباره همکاری های آژانس و ایران گفت: این کمک ما نشان دهنده حمایت راسخ و محسوس مان از آژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیون یورویی آمریکا به فعالیت های نظارتی آژانس انرژی اتمی در ایران

کمک یک میلیون یورویی آمریکا به فعالیت های نظارتی آژانس انرژی اتمی در ایران