مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-05اقتصادي

معادن، انرژی های پاک، محصولات مزیت دار خراسان جنوبی 3 حوزه نیازمند پژوهش


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: معادن، انرژی های تجدیدپذیر و محصولات مزیت دار از حوزه هایی است که هر چقدر کار پژوهشی برای آن ها انجام شود باز هم جای کار وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند؛ دکتر حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی امروز در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان اظهارداشت: معادن، انرژی های تجدیدپذیر، محصولات استراتژیک خراسان جنوبی، بنتونیت، ذخایر معدنی از حوزهایی استکه هر چقدر کار پژوهشی برای آن ها انجام شود باز هم جای کار وجود دارد.

  علاوه بر کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، باید در زمینه معرفی این دستاوردها، پژوهش ها و هموار کردن توسعه استان نیز بیش از این کار شود.

  وی افزود: هر ساله حدود 20 میلیارد ریال اعتبار پژوهشی تخصیص می یابد که علاوه بر اقدامات و طرح هایی است که دستگاه های اجرایی انجام می دهند.

همچنین سال گذشته که  شعار سال در حوزه دانش بنیان بود توجه بیشتری به زیرساخت ها و  کمک های فنی اعتباری حوزه های دانش بنیاد ارائه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی حمایت از پژوهشگران و طرح های آن ها را مطرح و اضافه کرد: در زمینه مالی وریالی، استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی و همچنین توان سازمان مدیریت و برنامه ریزی از آن ها حمایت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن، انرژی های پاک، محصولات مزیت دار خراسان جنوبی 3 حوزه نیازمند پژوهش

معادن، انرژی های پاک، محصولات مزیت دار خراسان جنوبی 3 حوزه نیازمند پژوهش