مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-04اقتصادي

شناسایی انشعابات غیرمجاز و جلوگیری از 23 هزار مترمکعب هدر رفت آب در خواف


با شناسایی انشعابات غیرمجاز از 23 هزار مترمکعب هدر رفت و سرقت آب جلوگیری شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: با شناسایی انشعابات غیرمجاز از 23 هزار مترمکعب هدر رفت و سرقت آب جلوگیری شده است.

محسن چهکندی در گفت و گو با ایسنا از انجام 14 هزار و 500 متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب در هفت ماهه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: 4500 متر توسعه شبکه و 10 هزار متر اصلاح شبکه توزیع آب شرب در مدت یاد شده از محل منابع جاری امور آب و فاضلاب شهرستان خواف با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در راستای عملیات اصلاح و توسعه مناطق شهری و روستایی شهرستان، تعداد 828 فقره انشعاب آب نیز نوسازی و تعویض کنتور انجام گرفت، افزود: 74 انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان کشف شده که از این تعداد 43 فقره انشعاب تبدیل به مجاز، 24 فقره قطع و جمع آوری و هفت مورد نیز در دست اقدام و پیگیری است.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: انشعابات غیرمجاز آب در بخش های ساخت و ساز، مسکونی، باغات و دامداری بکار گرفته شده بود که افزون بر 23 هزار مترمکعب از هدر رفت و سرقت آب جلوگیری شده است.

وی در ادامه از تجهیز تأسیسات آب رسانی 12 شهر و روستای این شهرستان مرزی به سیستم تله متری کنترل از راه دور خبر داد و گفت: هدف از نصب سیستم های تله متری رصد و تحلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی انشعابات غیرمجاز و جلوگیری از 23 هزار مترمکعب هدر رفت آب در خواف

شناسایی انشعابات غیرمجاز و جلوگیری از 23 هزار مترمکعب هدر رفت آب در خواف