مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-14سياسي

ناگفته های وزیر آموزش پرورش روحانی از سند 2030


وزیر اسبق آموزش و پرورش، معتقد است که ریشه های نفوذ در سند 2030 کاملا هویدا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی در نشست در جستجوی تحول که به مناسبت سالروز تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره سند 2030 اظهار کرد: فصل الخطاب فعالیت در راستای سند 2030 دستور مقام معظم رهبری در مورد توقف هرگونه فعالیت در راستای سند 2030 بود که بعد از آن هرگونه فعالیت متوقف شد.

وی با بیان اینکه متن سند 2030 به گونه ای بود که مانند بسیاری از اسناد بین المللی دیگر در نگاه نخست به نظر می رسید که حرف های خوبی زده است، تصریح کرد: با این حال وقتی نگاه از بالا به پایین به این نوع اسناد داشته باشیم متوجه می شویم در فحوای این اسناد ریشه های نفوذ و استثمار کاملا هویدا است.

سند 2030 هم از حیث تنظیم شدن بسیار حرفه ای بود و هوشمندی و بصیرت بالایی می خواهد تا به ریشه های نهفته در لابه لای متن این سند پی برد که می خواهد آینده کشور را به زیر یوغ خود بکشد.

وزیر مستعفی آموزش و پرورش در دولت حسن روحانی با اشاره به اینکه در سند 2030 به ظاهر جملات زیبا و مترقیانه می دیدیم، عنوان کرد: گویی این سند حرف های خوبی زده بود اما با این حال فرانسه که یونسکو در پاریس قرار دارد و حتی آمریکا این سند را امضا نکردند یعنی از زاویه دیگر خود را عاجل به زیر بار امضا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های وزیر آموزش پرورش روحانی از سند 2030

ناگفته های وزیر آموزش پرورش روحانی از سند 2030