مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-03ورزشي

شکوری: شرایط برگزاری کلاس های بین المللی در ایران از کشورهای دیگر بهتر و جلوتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست کمیته آموزش گفت: با توجه به پتانسیل بسیار خوب فوتسال کشور باید به سمتی برویم که کلاس های سطح بالا برگزار کنیم و کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پی برگزاری .

- سرپرست کمیته آموزش فدراسین فوتبال گفت: اگر دوره های خوب و با کیفیتی برگزار کنیم قطعا در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داریم، زیرا نیروی انسانی که در کشور ما وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست کمیته آموزش گفت: با توجه به پتانسیل بسیار خوب فوتسال کشور باید به سمتی برویم که کلاس های سطح بالا برگزار کنیم و کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پی برگزاری دوره های بین المللی است چرا که فوتسال ما ظرفیت بسیار بالایی در نیروی انسانی و سخت افزار دارد و در آسیا و حتی جهان از این حیث بی نظیر است و مدرسان همین دوره تایید این صحبت است.

وی ادامه داد: تارقلی زاده سال ها در صدر مدرسین و مسئولیت های کمیته فوتسال AFC بوده و صانعی و نقیبی هم صاحب تجارب بسیار خوبی در فوتسال هستند.

اگر دوره های خوب و با کیفیتی برگزار کنیم قطعا در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داریم، زیرا نیروی انسانی که در کشور ما وجود دارد، در حال حاضر در هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوری: شرایط برگزاری کلاس های بین المللی در ایران از کشورهای دیگر بهتر و جلوتر است

شکوری: شرایط برگزاری کلاس های بین المللی در ایران از کشورهای دیگر بهتر و جلوتر است