مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-24سياسي

امام جمعه کرج: بسیج یک آرمان جهانی دارد


خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به اهداف بسیج و چگونگی شکل گیری آن، گفت: بسیج یک آرمان جهانی دارد و در مسیر درستی برای تحقق اهداف خود حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یک آرمان جهانی را دارد، گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در جهت تمدن سازی، الگوی موفق بسیج در اقصی نقاط عالم شبیه سازی شده و امروز در کشورهای مختلف شاهد حضور بسیج با نام های مختلف هستیم.

وی افزود: هدف از تشکیل بسیج را می توان از آیه 41 سوره توبه استفاده کرد که می فرماید همگی به سوی میدان جهاد حرکت کرده و سبک بال و سنگین بار باشید و با اموال و جان های خود در راه خدا جهاد کنید و این برای شما بهتر است اگر بدانید .

امام جمعه کرج با بیان اینکه بسیج با جان و مال خود به طور گروهی و فردی برای آرمان های اسلام در حال نقش آفرینی است و به عنوان بازوی ولی فقیه عمل می کند، گفت: امروز بسیج با تمام توان در عرصه های مختلف آماده هست تا ماموریت های خود را در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب انجام دهد.

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه به نزدیک شدن روز هشتم آذرماه، روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: بسیج یک آرمان جهانی دارد

امام جمعه کرج: بسیج یک آرمان جهانی دارد