مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-24اقتصادي

فاجعه زلزله تهران و خطر انفجار 3.5 میلیون مترمکعب گاز در پایتخت!


3.

5میلیون مترمکعب گاز زیر تهران وجود دارد که کارشناسان ژاپنی که چندسال پیش به تهران آمدند، اعلام کردند که قبل از اینکه ریزش آوار در زلزله های بالای 7ریشتر جان مردم را بگیرد، - فاجعه زلزله تهران و خطر انفجار 3.

5 میلیون مترمکعب گاز در پایتخت! عضو شورای شهر تهران می گوید: 3.

5میلیون مترمکعب گاز زیر تهران وجود دارد که کارشناسان ژاپنی که چندسال پیش به تهران آمدند، اعلام کردند که قبل از اینکه ریزش آوار در زلزله های بالای 7ریشتر جان مردم را بگیرد، شاهد انفجار علمک های گاز خواهیم بود.

این روز ها خبر آمادگی تهران در برابر زلزله در لیست پیگیری های اهالی پایتخت قرار گرفته است و هر مقام مسئولی آمار و ارقامی متناسب با حیطه وظایف خود در این رابطه ارائه می دهد؛ از میزان تخریب زلزله گرفته تا تاب آوری شهر در برابر کابوس زلزله، هر یک به نحوی زنگ هشدار برای روبه رو شدن با زلزله احتمالی شهر را به صدا درآورده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری؛ یکی از موضوعات مهم برای آمادگی در برابر زلزله مربوط به قطع سریع گاز و برق در تهران است تا از حوادث احتمالی بعد از زلزله جلوگیری شود.

در سال های گذشته عنوان شده است که برای قطع گاز و برق تمهیداتی اندیشیده شده، اما در این میان باقی ماندن گاز در لوله های گاز هنوز جای نگرانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه زلزله تهران و خطر انفجار 3.5 میلیون مترمکعب گاز در پایتخت!

فاجعه زلزله تهران و خطر انفجار 3.5 میلیون مترمکعب گاز در پایتخت!