مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-02اقتصادي

آغاز پویش احیاء هلیل تا جازموریان با کاشت 20 هزار اصله درخت در جنوب کرمان 


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از کشت 20 هزار اصله درخت در راستای پویش احیاء هلیل تا جازموریان خبر داد که همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

- آغاز پویش "احیاء هلیل تا جازموریان" با کاشت 20 هزار اصله درخت در جنوب کرمان  ایسنا/کرمان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از کشت 20 هزار اصله درخت در راستای پویش "احیاء هلیل تا جازموریان" خبر داد که همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

قاسم رحیمی نیا امروز، 11 آذرماه در حاشیه آغاز پویش احیاء هلیل تا جازموریان با اشاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور امروز همزمان با روز شهادت سردار جنگل آغاز شده است.

وی سهم جنوب کرمان را از طرح کشت یک میلیارد درخت، 20 میلیون اصله عنوان کرد و افزود: طبق این طرح در مدت چهار سال در جنوب کرمان هر سال تعداد پنج میلیون درخت کاشت می شود که متناسب با اقلیم منطقه خواهند بود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان پویش مردمی در جنوب کرمان تحت عنوان احیاء هلیل تا جازموریان اعلام کرد و گفت: در راستای این طرح باید هر منطقه تحت یک پویش کاشت درخت را انجام می داد که در جنوب کرمان این پویش تحت عنوان “احیاء هلیل تا جازموریان” انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش احیاء هلیل تا جازموریان با کاشت 20 هزار اصله درخت در جنوب کرمان 

آغاز پویش احیاء هلیل تا جازموریان با کاشت 20 هزار اصله درخت در جنوب کرمان