مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-23پزشكي

برگزاری سمینار سالانه بیماری های ریوی کشور در رشت


سمینار سالانه بیماری های ریوی کودکان کشور با همکاری انجمن ریه کودکان و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت به مدت 2 روز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز سمینار سالانه بیماری های ریوی کودکان با حضور 200 تن از شرکت کنندگان در سالن همایش های مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور رشت به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

این سمینار سالانه با همکاری انجمن علمی ریه کودکان ایران و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای رسالت سازمانی انجمن برگزار می شود تا اطلاعات اساتید این حوزه به روزرسانی شود.

سمینار سالانه بیماری های ریه کودکان با 20 مقاله علمی شامل پنل های اسم و آخرین تغییرات GINA، عفونت های تنفسی تحتانی و نارسایی تنفسی و بیماری های منتشر ریه توسط پزشکان فوق تخصصی ریه کودکان از سراسر کشور برگزار می شود.

محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این سمینار با اشاره به پیشروی نظام سلامت گیلان مبتنی بر نقشه راهبردی اظهار کرد: در تلاشیم تا با همکاری انجمن های کشوری برنامه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی را در جهت نظام سلامت، برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری چندین دوره همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با انجمن های علمی و تخصصی، افزود: تاکنون سمپوزیوم تخصص ارتقا آموزش علوم پزشکی و کاربرد فناوری مصورسازی، کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمینار سالانه بیماری های ریوی کشور در رشت

برگزاری سمینار سالانه بیماری های ریوی کشور در رشت