مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-27سياسي

هُل ندهید؛ جا نیست!


فریاد اعتراض مردم پایتخت نشین در ازدحام و شلوغی ایستگاه های مترو و وسایل حمل و نقل عمومی هرروز بلندتر می شود اما باز هم به گوش مسئولان نمی رسد.

- فریاد اعتراض مردم پایتخت نشین در ازدحام و شلوغی ایستگاه های مترو و وسایل حمل و نقل عمومی هرروز بلندتر می شود اما باز هم به گوش مسئولان نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله مهر نوشت: پیامی در یک کانال تلگرامی توجهم را جلب کرد: امکان اینکه این روزها در ایستگاه مترو دروازه دولت خفه شوید یا دست و پاهایتان بشکند خیلی زیاد است؛ خیلی خیلی زیاد.

نمونه های مشابه این پیام در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده بود که البته در روزهای اواسط پاییز فراگیرتر و گسترده تر هم شده است.

یک قدم تا فاجعه انسانی ازدحام جمعیت آن قدر زیاد است که به نظر می رسد اگر چند نفری به افراد منتظر در ایستگاه دروازه دولت اضافه شوند، فاجعه ای انسانی رخ می دهد.

انگار هر لحظه ممکن است فشار جمعیت، تعدادی از مسافران را طعمه ریل قطار کند؛ فاجعه ای که شاید حتی جان کسی را بگیرد.

دختر جوانی که کوله پشتی اش را از مقابل روی شانه انداخته، دست ها را روی کوله به حالت دعا بالا می آورد: خدایا امروز هم ما را زنده از این ایستگاه نجات بده! اینطور که مسافران می گویند، وضعیت هرروز تقریباً همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هُل ندهید؛ جا نیست!

هُل ندهید؛ جا نیست!