مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-03اقتصادي

جزییات اصلاحات قانون جدید بانک مرکزی و نحوه برخورد با تخلفات بانکی


دبیر کمیسیون حقوقی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: پس از ماه ها بحث و بررسی، سرانجام طرح قانونی بانک مرکزی با اعمال اصلاحات و تغییرات لازم تصویب نهایی شده و انتظار می رود این طرح قانونی پس از ابلاغ رییس جمهور اجرا شود و بانک مرکزی ساختار جدید پیدا کند.

- دبیر کمیسیون حقوقی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: پس از ماه ها بحث و بررسی، سرانجام طرح قانونی بانک مرکزی با اعمال اصلاحات و تغییرات لازم تصویب نهایی شده و انتظار می رود این طرح قانونی پس از ابلاغ رییس جمهور اجرا شود و بانک مرکزی ساختار جدید پیدا کند.

علی نظافتیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در نیمه آبان ماه 1401 براساس پیشنهاد کمیسیون اقتصادی طرح قانون جدید بانک مرکزی را در بیش از 60 ماده تصویب کرد، اظهار کرد: طرح مصوب مجلس با ده ها ایراد شرعی و قانون اساسی شورای نگهبان و هم با ایراد مجمع تشخیص مصلحت نظام از حیث مغایرت با سیاست های کلی نظام مواجه شد، ضمن آنکه طرح مورد اشاره قبلا مورد انتقاد و نقد کارشناسی گروهی از مدیران و کارشناسان بانکی نیز قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: مجمع تشخیص، پس از ماه ها بحث و بررسی، سرانجام طرح قانونی بانک مرکزی را با اعمال اصلاحات و تغییرات لازم تصویب نهایی کرده است و انتظار می رود این طرح قانونی پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اصلاحات قانون جدید بانک مرکزی و نحوه برخورد با تخلفات بانکی

جزییات اصلاحات قانون جدید بانک مرکزی و نحوه برخورد با تخلفات بانکی