مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-04اقتصادي

14 اخلالگر بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند


عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان غربی، گفت: - ایسنا/آذربایجان غربی عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان غربی، گفت: 14 اخلالگر بازار مسکن در بازرسی از عملکرد بنگاه های مشاوران املاک در سطح استان شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند.

قاسم طالب زاده گفت: همچنین تاکنون برای 2 مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده و بررسی ها برای شناسایی سایر متخلفان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در راستای بازرسی های انجام شده، 217 بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب شده است.

عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان غربی، گفت: بنگاه های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، 55 میلیارد ریال جریمه شدند.

طالب زاده افزود: در حال حاضر هفت هزار و 180 مشاور املاک مجاز در سطح استان وجود دارد و در حال فعالیت هستند که نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 اخلالگر بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند

14 اخلالگر بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند