مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:562023-12-04سياسي

تشکیل تیم های مشورتی کاهش طلاق در سربیشه


با تشکیل تیم های مشورتی و مشاوره ای و اجرای برنامه مدون آموزشی، فرهنگی و روشنگری می توانیم در کاهش و حتی صفر شدن میزان طلاق و این پدیده ناخوشایند اجتماعی و فرهنگی در شهرستان موثر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه امروز  در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: پوشش وقایع حیاتی و ثبت آن در مهلت قانونی و نقش آمارهای جمعیتی در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های کلان کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به این امر مهم، نقش سایر ادارات و نهادها در همکاری برای پوشش کامل وقایع حیاتی با اداره ثبت احوال الزامی و ضروری می باشد.

فرماندار سربیشه افزود: شوراهای اسلامی و دهیاران می توانند در زمینه ثبت به موقع وقایع حیاتی نقش مهمی ایفا کنند و همچنین تعامل و همکاری بیشتر اعضای شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان در امر پوشش کامل وقایع حیاتی بسیار مهم و موثر است.

لکزایی با اشاره به نرم فرزندآوری در شهرستان گفت: دولت سیزدهم در زمینه فرزندآوری و تکثیر جمعیت که یکی از دغدغه مقام معظم رهبری می باشد مشوق های خوبی را در این زمینه در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های مشورتی کاهش طلاق در سربیشه

تشکیل تیم های مشورتی کاهش طلاق در سربیشه